martedì 23 maggio 2023

"Garron Park" di Nordika Night

 




TRAMA


When Devon Sawyer desperately searches for his brother in the middle of the night, beaten and broken, he finds Maddox Kane instead. With his dad on his trail, he has no choice but to stand on his enemy’s doorstep and let Maddox help.

Maddox has never seen Devon this vulnerable. Living in Garron’s trailer park means families dole out discipline on the regular and violence is a part of life, but something about how far Jim Sawyer takes it this time has Maddox unnerved.

Rivals in motocross, work, and life itself, they’re forced to work together for one night. Perspectives change and their friction morphs into something unexpected.

Hatred turns to lust.

Tensions switch from hostile to aroused.

While their competitiveness remains, their dynamic shifts. Their acceptance is anything but graceful.

Two guys who come from nothing, with very little to look forward to, find themselves craving each other in new and fiery ways.

Reluctantly. 


RECENSIONE

Avete mai letto un romanzo ambientato in un trailer park con corse di moto clandestine? Per me è stata la prima volta 🤚🏼. 

Devon e Maddox si odiano. Fanno di tutto per mettersi i bastoni tra le ruote, nonostante condividano la stessa vita difficile al Garron Park. Qui si vince o si perde, anche se alla fine anche la vittoria sa di sconfitta. 

Malconcio e ferito, Devon si presenta nella roulotte di Maddox, il quale lo aiuta nonostante la loro relazione disastrosa. Quest'atto di bontà non viene dimenticato, tanto che fungerà da collante tra i due, finalmente costretti a parlarsi civilmente. 

È un romanzo diverso, dove la povertà e la violenza regnano. Entrambi i personaggi cercano di nuotare per non affogare. Interessante come il salvagente si rivelerà essere proprio la persona che meno si sarebbero aspettati. 

La trama è avvicente. Sono rimasta più volte con il fiato sospeso quando Devon e Maddox si sono ritrovati a combattere i loro demoni. Questa è una storia di stenti, ma la speranza resta fino alla fine. 


Voto totale ⭐⭐⭐⭐ ⭐ 


COSTO


E-book: 3,67 EUR 
Cartaceo: 16,24 EUR
Disponibile su Kindle Unlimited